ФУРСА ОЛЕКСАНДР –СТУДЕНТСЬКИЙ ОМБУДСМЕН АКАДЕМІЇ!
Сьогодні, з студентським омбудсменом Фурсою Олександром ми обговорювали питання щодо захисту прав, свобод та інтересів студентів Міжрегіональної Академії управління персоналом.
– Хто такий студентський омбудсмен?
– Студентський омбудсмен – це особа, яка захищає права та інтереси студентів і взаємодіє з органами управління та іншими посадовими особами Академії.
– Чому обрали саме Вас на посаду студентського омбудсмена?
– Я займався цією діяльністю майже з самого початку навчання у Академії, навіть коли не було такої посади, як студентський омбудсмен. Тому, маючи юридичну освіту та шість років досвіду роботи в студентській раді, я здобув навички, які необхідні студентському омбудсмену. Активно займаюсь громадською діяльністю Академії та є студентом II курсу магістратури спеціальностей «Фінансове, банківське та інформаційне право» та «Фінанси, банківська справа та страхування».
– Який напрям Вашої роботи?
– У випадку порушення прав студентів, наприклад, конфліктів з викладачами чи булінгу, я маю вжити необхідні заходи та надати рекомендації щодо запобігання цих ситуацій. При виникненні більш глобальних проблем я маю безпосередньо представляти інтереси студентів перед керівництвом Академії. Я завжди готовий вислухати, проконсультувати та допомогти студентам з питань, які належать до моєї компетенції.
– Хто і як може до Вас звернутися?
– До мене можуть звернутися студенти Академії очної та заочної форми навчання. Звернутись можуть через сторінки у соціальних мережах , за номером телефону та за електронною адресою. На сьогодні працюємо над телеграм-ботом.
– Чи є можливість анонімно звернутись до студентського омбудсмена?
– Всі звернення, які виникають до студентського омбудсмена, можуть бути, як персональні (із зазначенням особи, що звертається ) так і анонімними.