Лабораторія дуального навчання
Моделювання ситуації, імітація певного процесу є одним із найважливіших та водночас найефективнішим методом інтерактивного навчання, під час якого відпрацьовуються поведінкові навички майбутнього юриста.
Метою студентів-юристів під час занять у лабораторії дуального навчання є відпрацювання на практиці процесуальних та поведінкових навичок в умовах, найбільш наближених до реальних (у спеціально підготовленому кабінеті навчального закладу — у залі судового засідання, з використанням суддівської символіки, зі сценарієм з імітованої судової справи).
Розглядався блок процесуальних процедур (так званий стрес-тест), що включав відвід судді (на стадії підготовчого провадження і на стадії розгляду справи по суті); проведення судового засідання з використанням присутніми відео зйомки в межах здійснення журналістської діяльності; застосування заходів судового примусу (зловживання процесуальними правами, невиконання вимог ухвали суду).
За результатами проведених занять ми з викладачем Щокіною В. В. проводимо обговорення якості участі кожного з вказівкою на помилки та способи їх уникнення, оцінкою професійних знань, умінь та отриманого практичного досвіду, що необхідні для виконання основних професійних завдань у майбутньому.
Валерія Найдюк, студентка III курсу групи 9-16 Б1П