Про Академію

Меню

Алгоритм Google обіграв в го чемпіона Європи

02 Червня 2016 11:42

Програма AlphaGo, написана відомим розробником DeepMind (дочірня компанія корпорації Google), здобула значну перемогу над професійним гравцем, вигравши 5­ть ігор з 5­ти. Посилаючись на авторитетне джерело Nature.  Даний алгоритм переміг у всіх 5­ти іграх за правилами турніру Фаня Хуея, знаменитого Євро чемпіона по грі го. Крім цього, програмний алгоритм в матчах з іншими гравцями перемагає з процентним співвідношенням 99,8 зі 100. На думку Фаня Хуея, гра з програмою нагадує матч з людиною: «Якби мене не повідомили завчасно, я б вирішив, що в нашому поєдинку бере участь дивний, але досить умілий живий суперник ».  По замітках виробників, спочатку алгоритм не проходив спеціальних налаштувань і не навчався свідомо переможним стратегіям в го нейросеть пройшла самостійне навчання азам виходячи із прикладів реальних ігор. Загальна кількість оброблених матчів протягом усього періоду становить понад 30­ти мільйонів варіацій, що дало їй можливість обзавестися інтуїтивної грою нагадує людську. У комбінації з цим програмісти застосовували традиційний спосіб підбору найкращих варіантів, якими користуються слабкі го
алгоритми або програми, які спеціалізуються в альтернативних проекта

До березня розробники планують організувати поєдинок AlphaGo проти Лі Седоля, одного з найталановитіших го­гравців у світовій практиці. Перше своє професійне досягнення він завоював в 13­ти річному віці.  Го ­ найдавніша настільна гра і до нинішнього моменту існувала думка, що машина, навіть при наявність високих обчислювальних потужностей, що не здатна грати на одному рівні з високопрофесійним гравцем через різноманітного рівня екстракційних варіацій і неможливості перебору всіх допустимих альтернатив протікання подій. Наприклад, точне число допустимих комбінаційних можливостей на гобані перевищує кількість атомів в осяжній Всесвіту.  Крім Google, про бажання написати алгоритм, який перемагає стратегічно сильних суперників в го, раніше заявляла компанія Facebook. Їх програмний алгоритм теж має інтуїтивної грою і здатний оцінити позиційне розташування фішок на ігровій дошці.

Поділитися посиланням: