Алгоритм Google обіграв в го чемпіона Європи
Програма AlphaGo, написана відомим розробником DeepMind (дочірня компанія корпорації Google), здобула значну перемогу над професійним гравцем, вигравши 5ть ігор з 5ти. Посилаючись на авторитетне джерело Nature. Даний алгоритм переміг у всіх 5ти іграх за правилами турніру Фаня Хуея, знаменитого Євро чемпіона по грі го. Крім цього, програмний алгоритм в матчах з іншими гравцями перемагає з процентним співвідношенням 99,8 зі 100. На думку Фаня Хуея, гра з програмою нагадує матч з людиною: «Якби мене не повідомили завчасно, я б вирішив, що в нашому поєдинку бере участь дивний, але досить умілий живий суперник ». По замітках виробників, спочатку алгоритм не проходив спеціальних налаштувань і не навчався свідомо переможним стратегіям в го нейросеть пройшла самостійне навчання азам виходячи із прикладів реальних ігор. Загальна кількість оброблених матчів протягом усього періоду становить понад 30ти мільйонів варіацій, що дало їй можливість обзавестися інтуїтивної грою нагадує людську. У комбінації з цим програмісти застосовували традиційний спосіб підбору найкращих варіантів, якими користуються слабкі го
алгоритми або програми, які спеціалізуються в альтернативних проекта
До березня розробники планують організувати поєдинок AlphaGo проти Лі Седоля, одного з найталановитіших гогравців у світовій практиці. Перше своє професійне досягнення він завоював в 13ти річному віці. Го найдавніша настільна гра і до нинішнього моменту існувала думка, що машина, навіть при наявність високих обчислювальних потужностей, що не здатна грати на одному рівні з високопрофесійним гравцем через різноманітного рівня екстракційних варіацій і неможливості перебору всіх допустимих альтернатив протікання подій. Наприклад, точне число допустимих комбінаційних можливостей на гобані перевищує кількість атомів в осяжній Всесвіту. Крім Google, про бажання написати алгоритм, який перемагає стратегічно сильних суперників в го, раніше заявляла компанія Facebook. Їх програмний алгоритм теж має інтуїтивної грою і здатний оцінити позиційне розташування фішок на ігровій дошці.