Універсальна стародавня мова світу: Емоції та відчуття у переговорному процесі
06 Березня 2007 12:24
Універсальна стародавня мова світу: Емоції та відчуття у переговорному процесі
Майстер-клас
Мета:
¨ Придбання знань про емоціонально-чуттєві аспекти переговорного процесу
¨ Відновлення здатності розрізняти відтінки емоцій
¨ Практично скласти картину динаміки стану людини у розмові
Завдання:
¨ Розвиток емоційної компетентності.
¨ Тренування навичок ідентифікації емоцій.
¨ Управління емоційним станом.
Формат і методи:
Динамічний тренінг з елементами ділових ігор, вправ, дискусій
Зміст:
¨ Загальна структура комунікації в системі «людина-людина»
¨ Типи та етапи переговорних процесів
¨ Види впливу в ході переговорів
¨ Критерії оцінки емоцій та відчуттів
¨ Технології аналізу і управління станом людини
Цільова аудиторія:
Керівники, консультанти, робітники відділів маркетингу, реклами, збуту, продажу
Регламент: 2 академічні години
Майстер-клас веде:
Бізнес консультант – Димань Віктор Юрійович – Сертифікований тренер-коуч міжнародної категорії «ЕСОАР», сертифікований тренер в області СПТ, політичний оглядач і аналітик агентства «Укрпартінформ», магістр психології, практичний психолог в області соціальної психології, експерт-консультант з організованого розвитку і особистої ефективності, що має 12-річний досвід роботи з більш ніж 500 підприємствами країн СНД, автор унікальних практичних методик, психотерапевт Європейського реєстру.