Про Академію

Меню

В Академії відбулося засідання круглого столу «Стан та перспективи розвитку маркетингової діяльності в Україні»

22 Жовтня 2014 10:56

21 жовтня в Інститут міжнародної економіки та фінансів імені Святої Великої княгині Ольги МАУП відбулося засідання круглого столу на тему «Стан та перспективи розвитку маркетингової діяльності в Україні».

Роботу круглого столу розпочав директор Інституту міжнародної економіки та фінансів імені Святої Великої княгині Ольги, доктор економічних наук, професор, академік академії економічних наук Валерій Захожай: «Сьогодні на засіданні присутні викладачі і магістри. Хочу відзначити, що для студентів круглий стіл є першим кроком до наукової роботи. Перед вами відкриваються великі перспективи у науковий світ. Тому бажаю усім нових звершень і відкриттів у дослідницькій роботі».

До складу президії засідання увійшли:

В. Захожай – директор Інституту міжнародної економіки та фінансів (ІМЕФ) імені Святої Великої княгині Ольги, доктор економічних наук, професор;

Л. Романова – завідувач кафедри маркетингу ІМЕФ, доктор економічних наук, професор;

С. Марченко – заступник завідувача кафедри маркетингу ІМЕФ, доктор філософії в галузі економіки, професор МКА;

Л. Карбовська – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ІМЕФ;

І. Кутліна – завідувач кафедри маркетингу Відкритого Міжнародного університету розвитку людини «Україна», кандидат технічних наук, професор.

О. Коваленко – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу  та ресурсозабезпечення Національного авіаційного університету.

У ході круглого столу прозвучала низка цікавих доповідей від викладачів:

  • «Проблеми формування маркетингу в аграрному секторі» Л.Романової;
  • «Стратегічні пріоритети розвитку маркетинго-інноваційної діяльності авіаційної галузі України» О. Коваленко;
  • «Маркетинг 3.0: перспективи розвитку в Україні» Л.Карбовської;
  • «Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємств АПК в Україні» С. Марченко;
  • «Теоретичні і практичні аспекти розробки інноваційних плодоовочевих продуктів спеціального призначення» І. Кутліної.

Серед тем, які розглядали науковці, також були і питання інтеграції маркетингових комунікацій,перспектив розвитку посередницької діяльності, маркетингових підходів до створення інноваційних товарів на ринку харчових продуктів, маркетингової стратегії розвитку девелоперської компанії та інші.

 

Студенти Академії презентували не менш цікаві виступи:

  • А. Заранко «Стратегія ребрендингу як засобу підвищення ефективності діяльності підприємства на ринку тренінгових послуг»;
  • Я. Герлян «Механізм стимулювання інноваційної діяльності в сучасних умовах»;
  • Ю. Дехтяренко «Удосконалення маркетингової товарної політики торговельних на ринку канцелярських товарів»;
  • Б. Кореньков «Розвиток маркетингу у книговидавництві»;
  • П. Кирилов «Використання маркетингу на ринку електротоварів»;
  • М. Свиридович «Удосконалення асортиментної політики торговельних підприємств на ринку продукції харчування»  та інші.  
  •  

В процесі круглого столу доповідачам ставили чимало питань, тому на засіданні точилося чимало наукових дискусій.  

Ольга Коробій

Поділитися посиланням: