Романова Лідія Василівна

Романова Лідія Василівна

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу

+38 (050) 161 08 20

SC Scopus

Google Scholar

ORCID ID

Науково-педагогічна діяльність

40 років

Публикації

  1. Romanova L.V. Theoretical and practical aspects of development of marketing management on industrial enterprises // Теоретические и практические аспекты развития маркетингового менеджмента на промышленных предприятиях // K: Austrian Journal of Humanities and Social Sciences // March-April 2017
  2. Romanova L., Mohylevskaya O., Reznik N., Slobodyanyk A., Mogylevskyi Y. Methodological approaches to estimation of efficiency of regional pocily: //2017; 136-149.//Transformation of international economic relation: modern challenges, risks, opportunities and prospects// Collective monograph edited by M. Bezpartochnyi // ISMA UNIVERSITY Riga (Latvia) 2017
  3. L.V. Romanova, Nishods'ka O.Y. Status and trends of cereals market in Ukraine // Стан і тенденції розвитку ринку круп’яних культур в Україні // Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal) - Warszawa, Polska. №5 (21), 2017. Р. 80-87.
  4. Романова Л.В. Маркетингова стратегія підприємств авіаційної інфраструктури. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. –К.: НАУ, 2017. -  Випуск 5 (61). с 131-134
  5. Romanova L., Mohylevskaya O., MANAGEMENT BY MODERN BUSINESS IN STRATEGY OF  INNOVATIVE  DEVELOPMENT // Management of innovative development  the economic entities: The collective monograph is approved for publication at the meeting of the Scientific Council of the Higher School of Social and Economic in Przeworsk of 05h June 2018, Minutes No. 27.-43-52 с.
  6. Романова Л.В., Могилевська О.Ю., Скиба О.М. Словник сучасного маркетингу – К.: Вид-во КиМУ, 2018
  7. Романова Л.В. Управління кадровим  потенціалом підприємства як важливий складник внутрішнього маркетингу. Сучасні питання економіки і права: зб. наук. праць. – К.:КиМУ, 2019, - Випуск 1(9).- 261 с. -51-59 с.
  8. Романова Л.В. , Гончаров Ю.В., Могилевская О.Ю., Фещенко Е.Л. Инновационный контекст развития национальной экономики (англ. язык.)//Науковий вісник Національного гірничого університету,2019 р. №2.,с 137-145.(скопус)
  9. Романова Л.В. Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст/ Стратегічний маркетинг: навчальний посібник/ за ред. Ларіної Я.С. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. – 344-361 с.
  10. Romanova L., Mohylevska O. Social marketing — sustainable development practices,р.122 – 127. - European business-practices of corporate social responsibility: саse study [Electronic resource] / Edited by professor L. Petrashko, associate professor O. Martyniuk. — Kyiv: KNEU, 2019. — 224, [4] p. ISBN 978-966-926-294-3
  11. Mohylevska О. Yu., Romanova L.V., Zalizniuk V.P., Коvalenko N.V., Demydiuk S.M.  Marketing mechanisms for improving the efficiency of industrial enterprises //  Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020, (1):165-170 https://doi.org / 10.33271/nvngu/2020-1/165
  12. Романова Л.В., Коломієць О.Ф., Могилевська О.Ю. Сучасні підходи до формування комплексу просування телекомунікаційних послуг // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» №43- 2020 – С.256-262.
  13. Романова Л.В., Золотарьова В.І. Маркетингова діяльність підприємств рекламної сфери: монографія/ Л. В. Романова, В.І. Золотарьова. – Київ: МАУП, 2021. -217c.

14. Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Дацій О.І.Концепція формування маркетингової системи як фактору стійкого розвитку промислових підприємств – Кол. моногр. К. КиМУ, 2021 – 462с.

15. Романова Л.В. Маркетингове управління як стратегічна інноваційна складова сучасного розвитку підприємництва на промислових підприємствах// Наукові праці МАУП. Економічні науки.- К.: Гельветика, 2021.- Вип. 1 (60). - С.50-56.

16. Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Слободяник А.М. Проблеми формування людського капіталу в системі управління персоналом на промислових підприємствах машинобудівного комплексу України / PROBLEMS OF FORMING OF HUMAN CAPITAL IN SYSTEM MANAGEMENT BY PERSONNEL AT INDUSTRIAL ENTERPRISES OF UKRAINE MACHINE-BUILDING COMPLEX // Економіка та суспільство, ТОВ «ВД «Гельветика». Одеса. №28. 2021. DOI: 10.32782/2524-0072/2021-28-31 (категорія Б)  URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/512 

17. Слободяник А.М., Могилевська О.Ю., Романова Л.В. Торгівля індексами на ринку капіталів: ефективний засіб залучення спекулятивного капіталу/ TRADING IN CAPITAL MARKET INDICES: AN EFFECTIVE MEANS OF ATTRACTING SPECULATIVE CAPITAL / / Електронний журнал «Ефективна економіка». Київ. № 8. 2021. (категорія Б)

18. Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління.  – Безчасний О.У., Шостаківська А.В., Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління. Економіка і управління. Київ. ЄУ. 2021. №1. С.49-57 (категорія Б)  DOI: 10.36919/2312-7812.1.2021.49

19. Slobodianyk A., Abuselidze G., Buriak R., Muzychenko A., Momot O., Romanova L. Stock Trading Indices: a Mechanism for Attracting Speculative Capital. In: Beskopylny A., Shamtsyan M. (eds). XIV International Scientific Conference “INTERAGROMASH 2021".pp 897–905. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 246. Springer, Cham. 2022. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-81619-3_100 https://www.springerprofessional.de/en/stock-trading-indices-a-mechanism-for-attracting-speculative-cap/19814558

20. Слободяник АМ., Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Салькова І.Ю. Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник. Київ. КиМУ, 2022. 228 с.

21. Романова Л.В. Методологічні засади формування маркетингу територій - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.40 -46.

22. Романова Л. В., Семчук Д. В. Тенденції розвитку ринку поліграфічної продукції України Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.10 -13.

23. Романова Л.В., Дідухович А.М. Ринок систем безпеки в Україні та світі . = Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.30 -33.

24. Романова Л.В., Мазур Ю.В., Бережинський Д. В. Тенденції розвитку ринку курячого м’яса в Україні  - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.33 -36.

25. O Mohylevska, O Sanchenko, A Slobodianyk, G Abuselidze ,L Romanova and A Filipovski Marketing component of green technologies energy efficiency at traditional and renewable energy facilities/ IOP Conference Series. Earth and Environmental Science;Bristol Том 1126, Изд. 1,  (Jan 2023): 012020. DOI:10.1088/1755-1315/1126/1/012020

Підвищення кваліфікації

  1. Вища школа управління НМІМО ПрАТ «ВНЗ» МАУП», Свідоцтво про підвищення кваліфікації, ПК №00127522/ 000890-16, «Маркетинг сільських територій», 16.12.2016 р
  2. Європейські бізнес-практики КСВ №553110-ЕРР-1-2014-1-UA-EPPYMO-MODULE від 22.09.2014 виданий КНЕУ 01.06.2017 р
  3. Підвищувала кваліфікацію (ПК №000117-21) з 01.листопада 2021 року по 17 грудня 2021 року за програмою «Управління освітніми інноваціями та проектами»

Діяльність у спеціалізованих установах

  1. Член спеціалізованої вченої ради Д.26.063.01  у ПВНЗ «Європейський університет».
  2. Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д.26.142.03 у ПрАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»
  3. Член Ради МАУП
  4. Опонент дисертаційної роботи Сахна А. А. на тему «Мотивація економічної діяльності машинобудівних підприємств: теорія, методологія і практика» (2018 р.)
  5. Опонент дисертаційної роботи Могилевської Ольги Юріївни на тему «Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств: Теорія, методологія, практика»(2021р.)

Кримський сільськогосподарський інститут ім. М.І.Калініна, 1970 р., «Економіка і організація сільського господарства», вчений агроном-економіст.

Кандидат економічних наук ( диплом ЭК №013940 від 26.01.1983 р.)

Атестат доцента (02ДЦ №000577 від 19 лютого 2004 р.)

Доктор економічних наук (диплом ДД №000262 від 25 червня 1998 р.)

Атестат професора (02ПР №003701 від 19 жовтня 2005 р.)

Поділитися посиланням: