Про Академію

Меню

5 липня 2023 року відбулося засідання Вченої ради Міжрегіональної Академії управління персоналом

07 Липня 2023 20:14

На початку засідання Президент Академії Щокін Ростислав Георгійович вручив атестат професора кафедри правознавства Колісніченку Роману Миколайовичу, доктору політичних наук, директору Центральноукраїнського інституту, атестат доцента кафедри адміністративного, фінансового та банківського права Муравйові Ірині Анатоліївні, кандидату юридичних наук, декану Навчально-наукового інституту права імені князя Володимира Великого, атестат доцента кафедри теорії держави і права та конституційного права Єрмаковій Ганні Станіславівні, доктору юридичних наук, атестати доцента кафедри публічного адміністрування Ющенко Людмилі Іванівні та Вельгану Олександру Олександровичу, кандидатам наук з державного управління, диплом доктора економічних наук Сітковській Аллі Олександрівні, диплом кандидата економічних наук Дячкову Олександру Олександровичу, диплом кандидата юридичних наук Васківському Андрію Олеговичу, дипломи доктора філософії зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Мойсіясі Андрію Валентиновичу, диплом за перемогу в ХІ Міжнародному конкурсі молодих науковців Дробот Діані Богданівні, студентці 4-го курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу, диплом за перемогу у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт здобувачів магістерського рівня вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг» Драчу Роману Васильовичу, студенту магістратури, спеціальність «Маркетинг» Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу.

Першим питанням Вчена рада розглянула присвоєння вчених звань, зокрема:

  • Муравйову Кирилу Володимировичу – професора кафедри адміністративного, фінансового та банківського права;
  • Казаряну Генріху Генріховичу – доцента кафедри управління, фінансів та адміністрування;
  • Друзю Олегу Васильовичу – доцента кафедри публічного адміністрування.

Другим питанням Вчена рада заслухала доповідь керівника Центру контролю якості освітніх послуг Аріфходжаєвої Т. Б. та співдоповідь в.о. директора інституту Кравцової Є. О. про освітню, виховну та наукову діяльність Дніпровського інституту.

Дніпровський інститут має багаторічну історію існування та пройшов декілька етапів становлення. Заснований у листопаді 1995 р. як науково-виробниче підприємство, з 1997 р. – навчально-консультаційний центр, а з 1998 р. – філія Академії. Статус інституту надано в 2005 р.

Сьогодні Інститут є одним з провідних закладів вищої освіти на Дніпропетровщині. Сучасний розвиток інституту зорієнтований на підготовку не тільки професійних, а й насамперед всебічно розвинених, мобільних фахівців, здатних працювати в умовах постійних змін.

На даний час, в Інституті навчається 662 студенти за спеціальностями: «Психологія» (перший (бакалаврський) та другий (магістерський) рівні вищої освіти); «Право», «Менеджмент», «Економіка», «Публічне управління та адміністрування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік та оподаткування», «Туризм» (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти).

Інституту розташований у приміщеннях площею 2474 кв. м. Аудиторії оснащені сучасним мультимедійним обладнанням з доступом до мережі Інтернет, має комп’ютерні класи, бібліотеку, конференц-зал.

Навчальний процес та науково-дослідницька робота в Інституті здійснюється на 4 кафедрах 37 науково-педагогічними співробітниками, які мають відповідні наукові ступені і вчені звання.

Третім питанням Вчена рада заслухала доповідь в.о. директора інституту Догадіної В. Ю. про освітню, виховну та наукову діяльність Харківського інституту.

Харківський інститут також має багаторічну історію існування та пройшов декілька етапів становлення. Заснований у 1996 р., статус інституту надано в 2001 р.

Інституту розташований у будівлі площею 1595 кв. м. Аудиторії оснащені сучасним мультимедійним обладнанням з доступом до мережі Інтернет, має комп’ютерні класи, бібліотеку, конференц-зал, медичний пункт, зону WI-FI для відпочинку та приймання їжі, спеціально обладнану аудиторію для проведення занять з іноземними слухачами. Книжковий фонд наукової бібліотеки Інституту налічує 40832 примірники.

Будівля Інституту зазнала часткового пошкодження внаслідок обстрілів. На даний час проведено заміну склопакетів, радіаторів опалюваної системи, ремонт сантехнічного обладнання. До початку нового навчального року адміністрацією заплановано завершити ремонтні роботи, зокрема усунення пошкодження даху, малярно-штукатурні роботи зовні і всередині, ремонт сантехнічних і електричних мереж.

На даний час, в Інституті навчається 693 студенти за спеціальностями: «Психологія», «Право», «Менеджмент», «Економіка», «Публічне управління та адміністрування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік та оподаткування», «Публічне управління та адміністрування».

Навчальний процес та науково-дослідницька робота в Інституті здійснюється на 4 кафедрах 29 науково-педагогічними співробітниками, які мають відповідні наукові ступені і вчені звання.

З 2016 р. у складі Інституту функціонує Центр міжнародної підготовки для іноземних громадян, який надає освітні послуги в якості підготовчого відділення. За період існування Центру його слухачами стали громадяни з таких країн, як Марокко, Нігерія, Індія, Непал, Судан, Гана, Гвінея, Ємен, Ірак, Туреччина, Кот-д’Івуар, Намібія, Афганістан, Сомалі тощо.

Протягом звітного періоду науково-дослідна робота в Інституті проводилась за 3 науковим темами: «Профілактика психічного здоров’я особистості в умовах пандемії короновірусу», «Історія та сучасність державотворення в Україні», «Теоретико-методологічні засади логістичної діяльності виробничих підприємств».

В Інституті функціонують 2 наукових гуртка: з позитивної психології та арт-психології.

Студенти та співробітники Харківського інституту проявляють надзвичайно активну національно-патріотичну і громадянську позицію. Зокрема, у 2021-2023 рр. вони брали участь в організації та проведенні благодійної акції “Щастя на крилах” для онкохворих дітей, допомагали дитбудинку для дітей із затримкою розумового розвитку, надавали підтримку пораненим у шпиталі, стали донорами в Харківському обласному центрі служби крові, організовували благодійні концерти та вечори пам’яті, присвячені пам’яті загиблим у війні, приймали участь у проекті „Висади дерево”, піклувалися про тварин у Центрі поводження з тваринами.

Четвертим питанням Вчена рада заслухала вченого секретаря Муравйова К. В. та затвердила План роботи Вченої ради Академії на 2023/2024 навчальний рік.

Наприкінці засідання за доповідями першого проректора, д.ф.-м.н., проф. Храпатого С. В. Вчена рада:

  • заслухала інформацію про поточний стан виконання Плану заходів щодо підвищення рівня академічної репутації, репутації серед роботодавців, наукової та інформаційно-іміджової роботи в Академії. Зокрема, Храпатий С. В., зазначив, що Академія перший в Україні із закладів вищої освіти долучилася до програми Програми FISU (Federation International du Sport Universitaire) Healthy Campus та отримала золотий сертифікат. Наразі в Світі цю сертифікацію пройшли 54 університета і лише 7 з них отримали золотий сертифікат. Програма FISU Healthy Campus – це ініціатива, спрямована на покращення добробуту студентів і спільноти кампусу в усіх аспектах. На основі 100 критеріїв, розроблених провідними світовими експертами, університети оцінюються за семи напрямками: фізична активність і спорт; харчування; профілактика захворювань; психічне та соціальне здоров'я; ризикова поведінка; навколишнє середовище, стійкий розвиток і соціальна відповідальність; та управління здоровим кампусом. FISU Healthy Campus нагороджує університети, які впроваджують Цілі сталого розвитку у життя навчального закладу, а саме: заохочують здоровий спосіб життя у своїх кампусах, сприяють організації спортивних та просвітницьких заходів, забезпечують здобувачів освіти та академічне співтовариство сучасною освітньою, спортивною та соціальною інфраструктурою. Тобто, ті заклади вищої освіти, які пропагують Цілі сталого розвитку для своїх студентів і всієї спільноти університетського містечка, отримують відповідний сертифікат відповідності на основі оцінки цих 100 критеріїв. МАУП підтверджує свою відданість Цілям сталого розвитку тим, що впроваджує їх, у межах своєї можливості та компетенції, в управлінській діяльності, навчальній та позанавчальній роботі, науковій діяльності. Те, що до закінчення першого циклу участі в проєкті Healthy Campus МАУП вже відповідає 84 критеріям успішності впровадження Цілей сталого розвитку є практичним підтвердженням відданості всієї “родини МАУП” до них, а також є нашим вкладом у розвиток країни та всього світу. Враховуючи це, МАУП розробив та впроваджує Стратегію сталого розвитку Академії до 2030 року, в якій відобразив свої плани на удосконалення роботи щодо досягнення Цілей сталого розвитку;
  • затвердила теми дисертаційних досліджень та призначила наукових консультантів здобувачам наукового ступеня доктора наук;
  • затвердила теми дисертаційних досліджень здобувачам ступеня доктора філософії;
  • рекомендувала до друку низку навчально-методичних праць та наукових видань, підготовлених науково-педагогічними працівниками Академії;
  • затвердила склади разових спеціалізованих вчених рад з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації для 6 здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».