Alibaba запустить конкурента Netflix
Найбільший холдинг Alibaba Group планує відкрити новий стрімінговий відеосервіс в Китаї. Гігант замахнувся на перебудову всієї існуючої в країні системи розваг для будинку. Представники компанії налаштовані скласти конкуренцію відомим існуючим онлайнвідеосервіс Америки HBO Now і Netflix. Перший власність кабельного телеканалу HBO, відомого багатьом по популярним серіалів «Прослуховування» і «Гра престолів» відкрився в квітні. Netflix надає передплатникам як серіали і фільми, так і виробляє власний контент, в числі яких серіали «Помаранчевий хіт сезону» і «Картковий будиночок». Назва нового китайського сервісу Tmall Box Office або TBO. Його заповнять вироби китайських виробників і зарубіжних. У планах компанії створення ексклюзивного контенту для TBO. Підписка буде платною. Ринок китайського онлайнвідео може похвалитися високою конкуренцією. Фірми купують медіаконтент за мільярди доларів, щоб пробитися в лідери і залучити більше користувачів . Така політика, безумовно, дає свої плоди. Багато китайські компанії міцно утвердилися на ринку відео, і навряд чи залишать його найближчим часом. Варто відзначити, що Alibaba має частку в платформі Youku Tudou, яка поставляє потокове відео. Так що холдинг чекає велике майбутнє.