Про Академію

Меню

Майстер-клас із брендингу та PR для студентів МАУП

04 Жовтня 2013 13:34

3 жовтня у конференц-залі Міжрегіональної Академії управління персоналом пройшов майстер-клас на тему «Брендинг та PR».

У заході взяли участь студенти, викладачі та працівники Академії. Цікавими ідеями та розповідями поділилася бізнес-тренер «Міжнародної Маркетингової Групи» Жанна Беленькая.

Майстер-клас проходив у формі інтерактивної бесіди. Кожен охочий міг поділитися своїми думками і викласти свої ідеї щодо брендигу. На початку бізнес-тренер розповіла учасникам про різницю понять реклама та PR, проілюструвавши яскравими прикладами із досвіду. Також було проведено тренінг із створення торгових марок та перетворення їх на бренди. Так Жанна Беленькая поділила аудиторію на міні-групи і дала завдання описати певну відому марку українського виробника як людину. За результатами завдання студенти, викладачі та працівники МАУП описали відому українську марку спиртних напоїв як чоловіка 20-45 років, що має шкідливі звички, гарячий характер, досить велику зарплатню та стильно одягається; а відому торгову марку автомобіля вони порівняли із агресивним чоловіком 47 років, із сивим волоссям, що має сім’ю, великі зв’язки та багато подорожує. Також студенти пройшли тестування за допомогою новітньої методики проектування та дізналися рівень своєї цілеспрямованості, гармонії в особистому житті, комунікабельності, типу мислення та здатності до навіювання.

В кінці тренінгу найактивнішим та найбільш творчим студентам були вручені призи. Сертифікат зі знижкою -50% на навчання на курс «Основи маркетингу» у навчальному центрі «Міжнародної Маркетингової Групи» отримала студентка 4-го курсу Українсько-Російського інституту менеджменту та бізнесу імені Богдана Хмельницького МАУП Азіза Тарланова. Найкреативнішою учасницею було визначено студентку 4-го курсу Українсько-Російського інституту менеджменту та бізнесу імені Богдана Хмельницького МАУП Алієву Рухангіз, яка одержала сертифікат зі знижкою -25% на навчання на курс «Основи маркетингу». За активну участь книжкою Д. Руденка «Как маркетологу зарабатывать больше» була нагороджена студентка 4-го курсу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій імені Святої Великої княгині Ольги Валерія Аксьонова.

Ольга Коробій

Поділитися посиланням: