Про Академію

Меню

Отримати другу вищу освіту за півтора року – це реально!

08 Липня 2010 12:03

кандидат педагогічних наук, заступник завідуючого кафедри адміністративного менеджменту Наталія ТерещенкоАдміністративний менеджмент – це досить новий напрям підготовки фахівців даного профілю. І у наш час ця спеціальність набуває досить широку популярність. Довгий час адміністративний менеджмент розглядався як підготовка управлінців лише для державного апарату. Нині ж поняття «адміністративний менеджер» стало значно ширшим. В Міжрегіональній академії управління персоналом вже кілька років поспіль готують фахівців кваліфікації «менеджер (управитель) з адміністративної діяльності». Про особливості навчання студентів та умови прийому на навчання розповів кандидат педагогічних наук, заступник завідуючого кафедри адміністративного менеджменту Наталія Терещенко.

- Розкажіть, що являє собою адміністративний менеджмент. Які переваги навчання за даною спеціальністю?

Підготовка фахівців за спеціальністю «адміністративний менеджмент» здійснюється на кафедра адміністративного менеджменту, яка є однією з чотирьох кафедр Українсько-Російського Інституту менеджменту і бізнесу ім.. Б.Хмельницького  МАУП. У 2008 році кафедра адміністративного менеджменту МАУП пройшла акредитацію за IV рівнем і відтоді може спокійно здійснювати набори студентів в магістратуру принаймні до 2014 року. На нашій кафедрі працюють висококваліфіковані фахівці – доктори та кандидати наук.

Спеціальність «адміністративний менеджмент» належить до напряму «специфічні категорії», що фактично є другою вищою освітою. Тобто, вступити на навчання може особа, яка має освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр, спеціаліст та магістр. Особливо зручно, що за півтора року студент може отримати другу вищу освіту.

Підготовка магістрів проходить на стаціонарній та заочній формах навчання, термін навчання на заочній формі - півтора року, на стаціонарі – 1,2 роки. На сьогодні в Міжрегіональній Академії управління персоналом готується вже четвертий випуск магістрів спеціальності «адміністративний менеджмент».

- Як проходить навчання? Якими якостями повинен володіти фахівець даної галузі?

Під час навчання студент освоює близько 20-ти дисциплін, які являються необхідними для керівника вищої ланки управління. Це стратегічний менеджмент, кадровий менеджмент, адміністративна служба, техніка адміністративної діяльності тощо. Взагалі, навантаження студентів досить об’ємне. За період навчання кожен студент крім підготовки до практичних занять має написати дипломний проект, пройти два види практики – науково-дослідну та педагогічну, брати участь у наукових конференціях, друкувати матеріали у періодичних виданнях тощо. Отже, навчання є цікавим та насиченим.

Щодо особистих якостей то, наші випускники, насамперед, мають бути порядними людьми і ми докладаємо максимум зусиль, щоб сформувати таких особистостей. Під час організації навчального процесу ми практикуємо розгляд проблемний управлінських ситуацій, під час яких студент має навчитися аналізувати ситуацію, знайти оптимальне вирішення проблеми, а також ми прагнемо навчити їх формувати і висловити власну думку, вміти вести дискусію. І це добре, оскільки думка кожного є досить важливою.

- На якій посаді можуть працювати фахівці з адміністративного менеджменту? Чи достатньо в наш час робочих місць для випускників даного профілю?

Після проходження навчання випускник отримує кваліфікацію «Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності» і може працювати на будь-якій керівній посаді. Це може бути директор, заступник директора, керівник певного підрозділу, керівник основних підрозділів у різних сферах діяльності, функціональних підрозділів тощо. Крім того, освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр» надає право нашим випускникам займатися викладацькою діяльністю.

- Де, зазвичай, проходять практику студенти? Чи бувають випадки, що після проходження практики студенти залишаються в певній установі працювати?

В МАУП діє Центр організації практики, працевлаштування студентів та роботи з випускниками, який забезпечує проходження практики студентами. Наші студенти проходять практику в державних органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування та їх підрозділах, що здійснюють основні функції державного та місцевого управління, а також на підприємствах, організаціях, в закладах сфери послуг незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, що за профілем, обсягами і станом господарсько-фінансової діяльності, станом матеріально-технічної бази, рівнем організації виробничих процесів та управлінської праці здатні забезпечити нормальне виконання аналітичної частини дипломної роботи. Крім того, студенти мають можливість самостійно обирати місце проходження практики. Студенти заочної форми навчання здебільшого вже працюють, тому і практику проходять вже на робочому місці. Так, трапляються випадки, що студенти залишаються працювати в тих установах, в яких проходили практику. Але ми надаємо випускникам право власного вибору роботи.

- Куди можна звернутися, щоб отримати консультацію щодо вступу на навчання за даною спеціальністю?

Всі студенти, які бажають вступити на навчання за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» можуть звернутися за консультацією на нашу кафедру в Інститут менеджменту та бізнесу - це 4 корпус, кабінет 19. До того ж правила прийому на навчання можна дізнатися, звернувшись у прийомну комісію Академії. МАУП також проводить Дні відкритих дверей, де абітурієнти можуть не лише ознайомитися з Академією, а й отримати знижку в навчанні. Тому, запрошуємо всіх на найближчий День відкритих дверей, який відбудеться 17 липня – знижка на навчання – 5 %.

Поділитися посиланням: