Політика гендерної рівності в Академії
Протягом листопада та грудня для студентів Академії рамках Міжнародного дня толерантності було організовано ряд заходів.
День толерантності за рішенням Генеральної Асамблеї ООН запровадили 16 листопада у 1996 році. Саме цього дня ЮНЕСКО ухвалило «Декларацію принципів терпимості».
В цей день ми вкотре закликаємо шанувати рівність всіх людей, не залежно від походження, кольору шкіри, етносу, національності, релігійних вподобань, гендерної ідентичності чи світогляду.
У листопаді 2015 року Верховна Рада України прийняла «антидискримінаційну» поправку до Трудового кодексу, чим додатково законодавчо закріпила недопущення дискримінації людей на робочому місці за всіма із цих ознак, вкотре підтвердивши демократичність та толерантність українського суспільства.
Варто пам’ятати, що толерантність ‒ це терпимість до іншого світогляду, способу життя, поведінки, культури і звичаїв. Здатність терпимо і з розумінням ставитись до оточуючих, це невід’ємна складова сучасного життя та умова органічного співіснування різних людей в одному суспільстві. Адже кожен із нас унікальний.
У цей день як ніколи актуальним є гасло «Усі різні ‒ усі рівні!», яке вже давно стало символом толерантності та шанування різноманіття.
На протязі місяця студенти мали змогу відвідати Аналітичне заняття «Жінки і чоловіки. Гендер для всіх».
Студентам Академії було запропоновано пройти курс та отримати сертифікат на тему: “Жінки та чоловіки: гендер для всіх” в який передбачає інноваційні та просто цікаві методи навчання - перегляд відео, виконання практичних завдань, участь у дискусіях.
На лекціях будуть розглянуті наступні питання:
І. Фемінізм як соціальна теорія і суспільний рух
1. Визначення і класифікація фемінізмів
2. Перша хвиля фемінізму та її роль у наданні жінкам виборчих прав.
3. Друга хвиля та ліберальний фемінізм.
4. Соціалістичний фемінізм і трудові права жінок.
5. Радикальний (критичний) фемінізм і третя хвиля фемінізму.
6. Український фемінізм у 1990-ті роки.
7. Український фемінізм XXI століття.
ІІ. Гендерні дослідження аналітичних центрів
1. Гендерний аналіз роботи аналітичних центрів
2. Як збільшити економічну активність жінок та чому це важливо для економіки
3. Гендерованість ринку праці: порівняння кейсів України і Литви
4. Жінки-іммігрантки в Україні: проблеми та бар’єри у доступі до гідної праці
5. Сексуальна освіта в українських школах: зміст та особливості реалізації
Також студентки долучилися до онлайн-марафон “Жінка-лідерка в цифровому просторі”. Метою заходу було посилення спроможності й упевненості жінок у користуванні цифровими пристроями та послугами.