Про Академію

Меню

В міжнародному журналі International Journal for Quality Research (SCOPUS; Q1) вийшла друком стаття науковців МАУП

12 Вересня 2024 00:10

В міжнародному журналі Journal of Business Economics and Management (SCOPUS; Q1) вийшла друком стаття науковиці Міжрегіональної Академії управління персоналом – доктора наук, професора та завідувача кафедри фінансів, банківської та страхової справи Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу Міжрегіональної Академії управління персоналом Кришталь Галини Олександрівни.

В 2024 р. журнал International Journal for Quality Research (SCOPUS; Q1) опублікував наукову статтю "Model of environmental perceptions on value of recyclable products and its effects on consumers behaviour".

Авторами виступили Koval, Viktor (Department of Business and Tourism Management, Izmail State University of Humanities, Izmail, Ukraine), Suhartanto, Dwi (Department of Business Administration, Politeknik Negeri Bandung, Bandung, Indonesia), Kryshtal, Halyna (Department of Accounting and Taxation, Interregional Academy of Personnel Management, Kyiv, Ukraine), Amalia, Fatya Alty (Department of Business Administration, Politeknik Negeri Bandung, Bandung, Indonesia), Udovychenko, Viktoriia (Department of Geography of Ukraine, Taras Shevchenko National University of Kyiv, Kyiv, Ukraine), Arsawan, I Wayan Edi (Department of Business Administration, Politeknik Negeri Bali, Bali, Indonesia)

У дослідженні описано наслідки масового споживання звичайних продуктів, що підлягають вторинній переробці, яке призводить до забруднення навколишнього середовища. Це дослідження оцінювало комплексне розуміння моделі поведінкових намірів щодо екологічних пластикових виробів з точки зору нового покоління. У ньому також використано дані, зібрані у 551 споживача нового покоління екологічно чистих пластикових виробів, придатних для вторинної переробки, в Індонезії. Аналіз даних із застосуванням часткового методу найменших квадратів показав, що модель поведінкових намірів, включаючи сприйняту якість, сприйняту цінність, довіру та задоволеність як детермінанти, підходить для цих поколінь споживачів. Це дослідження показує, що задоволеність міленіалів визначається сприйнятою цінністю, тоді як задоволеність нового покоління визначається сприйнятою якістю. Дослідження розглядало лише поведінкові наміри, включаючи якість, цінність, довіру та задоволеність як рушійні фактори, в той час як інші потенційні фактори також можуть суттєво впливати на наміри.

Висновки стосуються екологічних пластикових виробів та можуть допомогти уряду розробити кращу політику підтримки екологічних продуктів, пропонуючи податкові пільги для продуктів, придатних для вторинної переробки.

Стаття вийшла друком у журналі, що індексується в базі Scopus та має Journal Rank: CiteScore - Q1 (Business, Management and Accounting (miscellaneous) та Economics and Econometrics)

Детальніше з матеріалами публікації можна ознайомитися за покликанням: https://journals.vilniustech.lt/index.php/JBEM/article/view/21994