Виробнича практика студентів спеціальності «Маркетинг» (ННІУЕБ)
У нинішньому році відповідно до навчального плану студенти 3 курсу груп Е-9-20-Б1МРД(4.0д) і Е-9-20-Б1МРД(4.0д)-1 спеціальності 075 «Маркетинг» вперше проходили виробничу практику. Хвилювалися усі – керівництво ННІУЕБ, кафедри, керівники практики від Академії, а також студенти.
Перша перешкода полягала в тому, що продовжується війна, низка підприємств не працює. А діючі також не готові брати студентів на практику, наразі, це – додатковий ризик. Завідуючому кафедри маркетингу Дацію Олександру Івановичу вдалося домовитися про базу практики – мережу роздрібних магазинів ТОВ «АТБ – Маркет». Це – позитивний момент, адже магазини цієї мережі є як в кожному районі м. Києва так і в регіонах України. Кожен студент отримав своє індивідуальне завдання щодо виконання маркетингового дослідження – описати асортимент даної ї товарної категорії (за вибором студента) магазину «АТБ» визначити цільову групу споживачів даної категорії, дослідити попит на товари даної категорії, описати один з товарів.
Друга перешкода: це те, що студенти проходили практику в лютому, а дисципліну «Маркетингові дослідження» вони почали вивчати після закінчення практики. Це – був своєрідний «перевернутий клас».
Не дивлячись на це, більшість студентів виконала практику на дуже високому рівні. Було проведене опитування споживачів щодо сприйняття товарної категорії (продукту) за готовою анкетою, розроблена анкета для особистого опитування споживачів, оцінка іміджу підприємства методом опитування з використанням шкали Лайкерта та шкали Степела тощо. Також студенти підготували змістовні презентації, які демонстрували на захисті. Приємно відмітити таких студентів, як:
Богатирьова Дана, Василенко Богдана, Весьолкін Володимир, Вечера Святослав, Ігліна Ангеліна, Карпіков Олександр, Квашук Владислав, Любіна Марія, Поліщук Катерина, Січка Данило, Хлєбіна Анастасія, Чумак Дарія.
Ви - найкращі! Пишаємося вами!