Засідання студентського наукового гуртка «Young tourist» (ННІУЕБ)
27 листопада 2024 року відбулось засідання студентського навчального гуртка «Young tourist» кафедри організації туристичної діяльності Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу МАУП на тему: «Соціальні медіа та інфлюенсери в туризмі».
Учасники засідання розглянули актуальні питання щодо мистецтва створення туристичного контенту для соціальних мереж, вплив тревел-блогінгу на розвиток туристичного бізнесу, важливість лідерів думок на просування туристичного продукту, інтернет-шахрайство серед туристичних підприємств. Візуальний контент, тренди в реальному часі та рекомендації інфлюенсерів формують вибір туристів.
Це важливий елемент в діяльності туристичного сектору, оскільки доступ до реальних відгуків, тренди в реальному часі, залучення лідерів думок дає можливість залучити нову аудиторію,підвищення впізнаваність бренду та отримати бажаний контент для персонального використання.
У сучасному світі соціальні медіа стали потужним інструментом впливу на туристичну галузь. Такі платформи, як: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube, Twitter, Reddit стали дієвим способом планування подорожей та відкриття нових напрямків.