ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ МАУП
29 січня 2025 року о 12:00 в конференц-залі Президії МАУП відбулося засідання Вченої ради Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом».
На початку засідання голова Вченої ради, Президент Академії вручив дипломи про присудження наукових ступенів та дипломи переможців міжнародних конкурсів, зокрема:
диплом доктора філософії зі спеціальності «Право» було вручено:
- Шевченку Сергію Сергійовичу;
диплом за ІІІ місце на Міжнародній освітньо-практичній олімпіаді з туризму було вручено студентці 4 курсу Хмельницького інституту імені Блаженнішого Володимира Митрополита Київського і всієї України ПрАТ «ВНЗ «МАУП»:
- Довгун Дарії Володимирівні;
диплом за ІІ місце на Міжнародній освітньо-практичній олімпіаді з туризму було вручено студенту 4 курсу Хмельницького інституту імені Блаженнішого Володимира Митрополита Київського і всієї України ПрАТ «ВНЗ «МАУП»:
- Карнасевичу Дмитру Віталійовичу;
диплом за перемогу в Хмельницькій області та участь в міжнародному конкурсі, організованого Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини на тему «Омбудсман України: захист прав людини під час війни» було вручено студентці 4 курсу Хмельницького інституту імені Блаженнішого Володимира Митрополита Київського і всієї України ПрАТ «ВНЗ «МАУП»:
- Ющенко Єлизаветі Анатоліївні.
На порядку денному були розглянуті наступні питання:
Першим питання Вчена рада розглянула присвоєння вчених звань, зокрема:
щодо присвоєння вченого звання «ПРОФЕСОР»:
- Кудлаєнку Сергію Володимировичу – доктору економічних наук, доценту, професору кафедри фундаментальної підготовки, управління та адміністрування;
щодо присвоєння вченого звання «ДОЦЕНТ»:
- Палій Світлані Анатоліївні – кандидату наук з державного управління, доценту кафедри міжнародних відносин.
Другим питанням Вчена рада заслухала доповідь Гончаренка Михайла Федоровича, віце-президента Академії та співдоповідь Гуменникової Тамари Рудольфівни, директора Придунайської філії про освітню, наукову і виховну діяльність та перспективи розвитку Придунайської філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Ізмаїл).
Заслухавши та обговоривши доповідь, Вчена Рада відзначає, що освітній процес в Придунайській філії організовано відповідно до основних положень та вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», державних стандартів та інших нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, Положення про організацію освітнього процесу в ПрАТ «ВНЗ «МАУП» та інших нормативних документів Академії.
Придунайська філія надає освітні послуги за освітнім рівнем «бакалавр» на основі ліцензованих ОПП, оновлених за державними Стандартами, забезпечуючи належний рівень організації і високу якість освітнього процесу. Науково-педагогічний склад застосовує сучасні технології навчання, у Філії ведеться робота щодо підвищення рівня кадрового складу та покращення матеріально-технічної бази.
У 2024 році особлива увага була приділена створенню аудиторії «Кабінет менеджера-керівника» і Кабінету психолога та психологічного супроводу – «Психологічний орієнтир», які відповідають вимогам створення ефективного освітнього середовища.
З метою підвищення рівня практичних результатів діяльності здобувачів вищої освіти спеціальності 081 Право, а також забезпечення доступу представників соціально вразливих груп суспільства до безоплатного консультування з правових питань у Філії створено юридичну клініку «Юридичний альянс», яка активно почала працювати з травня 2023 р.
Загалом, Вчена рада ухвалила - освітню, виховну та наукову діяльність Придунайської філії ПрАТ «ВНЗ «МАУП» визнати задовільною, також було визначено основні перспективні напрямки роботи для подальшого розвитку філії.
Третім питанням Вчена рада заслухала доповідь Гончаренка Михайла Федоровича, віце-президента Академії та співдоповідь Ліганенко Ірини Віталіївни, директора Придунайського фахового коледжу про освітню, наукову і виховну діяльність та перспективи розвитку Придунайського фахового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Ізмаїл).
За результатами обговорення Вчена рада ухвалила відповідну постанову з цього питання, якою визначила основні напрямки розвитку Придунайського фахового коледжу на наступний рік.
Четвертим питанням Вчена рада заслухала доповідь Посвистак Олени Миколаївни, генерального директора МБІЦ, про діяльність Міжнародного бібліотечно-інформаційного центру імені Ярослава Мудрого.
Бібліотечний центр було засновано у 1998 році. З 2004 року було автоматизовано всі бібліотечні процеси за допомогою програмного забезпечення УКРАЇНСЬКИЙ ФОНДОВИЙ ДІМ/БІБЛІОТЕКА.
Обслуговування читачів відбувається шляхом видачі документів для роботи вдома чи в 2-х читальних залах бібліотеки, а також необмеженого доступу до електронної бібліотеки.
В 2022-2024 рр. було записано до книгозбірні 1310 нових користувачів денної та заочної форм навчання. Станом на 29.01.2025р., за картотекою єдиного читача, бібліотека налічує 1820 користувачів. З них - 173 співробітника Академії.
У відкритому доступі до послуг користувачів бібліотеки знаходиться понад 311789 тисяч примірників видань. Електронна бібліотека, яка є відчутною допомогою здобувачам у навчанні, постійно оновлюється та доповнюється електронними виданнями. Вона налічує понад 3132 назви книг.
Кількість назв періодичних видань, які є в наявності у бібліотеці – 189, це - 5030 примірників періодичних видань. Кількість статей з періодичних видань, які занесені до електронного каталогу –51696. Це значна кількість статей, яка дає можливість користувачам завжди використовувати їх у своїй науковій діяльності. Також центр налічує 3099 примірників дисертацій та авторефератів науковців, які захистили свої роботи в Академії.
На сьогодні забезпечується робота локальної мережі бібліотеки, 25 робочих місць та 2-х серверів, автоматизованої бібліотечної інформаційної системи «УФД-Бібліотека», програми «1С-Підприємство». Підтримується робота WEB-серверу для публікацій на сайті бібліотеки в мережі Internet.
Сайт бібліотеки систематично поповнюється новою інформацією, що дає змогу студентам в зручний для них час користуватися ресурсами бібліотеки та дізнаватися про нові надходження, книжкові виставки, бібліографічну продукцію, масові заходи тощо. В розділі «Бази даних відкритого доступу» зібрано 53 посилання на доступ до українських та світових електронних інформаційних ресурсів та баз даних, які є невід’ємною умовою підтримання та надання сучасних інформаційних послуг.
П’ятим питанням Вчена рада заслухала доповідь віце-президента Храпатого Сергія Вікторовича та прийняла низку важливих рішень, зокрема:
- Про поточний стан виконання Плану заходів щодо підвищення рівня академічної репутації, репутації серед роботодавців наукової та інформаційно-іміджевої роботи в Академії.
- Про затвердження складів разових спеціалізованих вчених рад.
- Про затвердження тем дисертаційних досліджень та наукових консультантів здобувачів наукового ступеня доктора філософії.
- Про затвердження тем дисертаційних досліджень та наукових консультантів здобувачів наукового ступеня доктора наук.
- Про рекомендацію до друку навчально-методичних праць та наукових видань Академії.
- Про затвердження складу науково-методичної ради.
Про методичні рекомендації для забезпечення відповідності освітньо-професійної програми (ОПП) Цілям сталого розвитку (SDG) та ESG-критеріям під час акредитації відповідно до оновленого Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти.
Про методичні рекомендації для підготовки, організації та проведення тестування на платформі TASK від Sulitest, як оцінки знань зі сталого розвитку студентів та викладачів.
А також доповідь ректора Академії Муравйова Кирила Володимировича про схвалення та затвердження документації навчального процесу.