В Інституті реклами обговорили проблеми та перспективи розвитку маркетингу та дизайну
24 березня в Інституті реклами відбулася V Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв’язків з громадськістю та дизайну в умовах глобалізації та розбудови української держави».
На початку конференції із вступним словом виступив директор Інституту реклами Валерій Захожай:
«Сьогодні ми вперше в Інституті реклами проводимо конференцію у такому форматі. Тема проблем та перспектив розвитку маркетингу, зв’язків з громадськістю та дизайну дуже цікава і обширна. Сподіваюся, що сьогоднішній захід дасть усім учасникам не тільки можливість обмінятися своїми науковими думками та напрацюваннями, але й зав’язати міцні наукові зв’язки для подальшої співпраці».
Наукова тематика конференції передбачала обговорення актуальних питань за наступними напрямами:
СЕКЦІЯ 1: Реклама та зв’язки з громадськістю в сучасних умовах;
СЕКЦІЯ 2: Менеджмент в рекламній індустрії в умовах глобалізації;
СЕКЦІЯ 3: Маркетингові дослідження та комунікаційні технології у діяльності підприємств, організацій, установ;
СЕКЦІЯ 4: Дизайн: теорія, методика, практика;
СЕКЦІЯ 5: Дизайн-освіта у європейському освітньому просторі.
«В умовах сьогодення жодна установа не може повноцінно функціонувати без реклами, друкованої продукції та налагоджених зв’язків із ЗМІ та громадськістю. Без цих складових будь-яка структура приречена бути неконкурентоспроможною» – зазначила у своєму виступі керівник секції №1, кандидат економічних наук, доцент Ірина Каліна.
Під час засідання секції «Реклама та зв’язки з громадськістю в сучасних умовах» з цікавими доповідями також виступили:
- кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри соціальних комунікацій Східноєвропейського національного уверситету ім. Лесі Українки Сергій Хомінський;
- кандидат педагогічних наук, доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету економіки та права «КРОК» Андрій Хорошенюк;
- кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» Генадій Хмурковський;
- українська поетеса, юрист, журналіст, громадський діяч Лілія Золотоноша.
У роботі секції «Менеджмент в рекламній індустрії в умовах глобалізації» торкнулися таких цікавих питань: особливості бренд-менеджменту в сучасних умовах, кризове управління творчою організацією, тенденції сучасного розвитку креативного менеджменту в рекламі, ефективність організації та проведення рекламної кампанії.
З цікавими доповідями виступили і учасники конференції 3-ї секції «Маркетингові дослідження та комунікаційні технології у діяльності підприємств, організацій, установ», серед них:
- «Маркетингові війни відомих брендів» кандидата педагогічних наук, доцента кафедри рекламного та виставкового бізнесу Інституту реклами Світлани Меркулової;
- «Інноваційні підходи у маркетингових комунікаціях» викладача кафедри рекламного та виставкового бізнесу Інституту реклами Крістіни Ворушило;
- «Маркетингові конкурентні стратегії у діяльності підприємств» студентки 2-го курсу Інституту реклами Анастасії Конобас;
- «Методика оцінювання лояльності споживачів як один з елементів маркетингового аудиту» магістранта Інституту реклами Олексія Махова.
Під час засідання секції № 4 «Дизайн: теорія, методика, практика» обговорювали питання фірмових стилів та їх ідентифікацій, візуальних стандартів, продукування дизайнерських ідей, дизайн-концепції сайтів та інш.
«Дизайн-освіта у європейському освітньому просторі» - 5-а секція, на котрій торкнулися тем пропедевтики дизайну, 3-D візуалізації, формування дизайн-освіти.
За результатами V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв’язків з громадськістю та дизайну в умовах глобалізації та розбудови української держави» буде виданий збірник тез доповідей.
Ольга Коробій