Про Академію

Меню

В Інституті реклами завершився XIV Міський конкурс «Підприємництво, реклама і дизайн: формула успіху»

18 Березня 2016 11:34

17 березня в Інституті реклами відбувся другий етап XIV Міського конкурсу «Підприємництво, реклама і дизайн: формула успіху» серед учнів загальноосвітніх шкіл України.

Організаторами конкурсу виступили: Міжрегіональна Академія управління персоналом, Головне Управління освіти і науки м. Києва, Інститут реклами, Спілка рекламістів України, Спілка дизайнерів України, Спілка журналістів України.

Конкурс проводився у два етапи за такими номінаціями:

  • «Реклама і журналістика»;
  • «Реклама і журналістика Online»;
  • «Дизайн».

У першому турі учасники виконували завдання, згідно обраної номінації. Учні, що обрали «Рекламу і журналістику», мали створити рекламне гасло для товарів, виконати творче завдання та розв’язати тести. Конкурсанти, котрі обрали «Дизайн», мали розробити основну графічну концепцію дизайну сайту-візитівки на прикладі головної та другорядних сторінок з елементами фірмового стилю (у довільній графічній техніці чи за допомогою програмних засобів комп’ютерної графіки). Максимальна кількість балів, котру могли отримати учасники складала 100. До другого туру змагань пройшли школярі, котрі набрали більше 51 балу.

Другий етап мав назву «Перетвори талант у професію». Учасники номінацій «Реклама і журналістика» та         «Реклама і журналістика Online» отримали конкурсні роботи, в котрих вони мали пройти тестову частину та виконати творчі завдання різної складності. Конкурсанти номінації «Дизайн» мали обрати одну з 3-х спеціалізацій: графічний дизайн і реклама, дизайн середовища або веб-дизайн. Графічні дизайнери створювали соціальний плакат та ілюстрували художній роман чи наукову фантастику; дизайнери середовища будували інтер’єри кімнат, а веб-дизайнери розробляли серію тематичних банерів.

Перед початком виконання завдань школярам розповіли про основні умови  та правила другого туру. На виконання завдання учасникам було відведено близько 1,5 години.

Після виконання конкурсних завдань фахова комісія конкурсу перевіряла роботи учасників.

Тож, за результатами XIV Міського конкурсу «Підприємництво, реклама і дизайн: формула успіху» переможці у номінаціях розподілилися таким чином:

Номінація «Дизайн»

3-тє місце посіла учениця школи № 200 м. Києва Анастасія Богуцька, котра здобула 25%-ву знижку в оплаті за навчання в Інституті реклами;

2-е місце у учениці школи № 234 м. Києва Серафіми Слісаревської, котра здобула 50%-ву знижку в оплаті за навчання в Інституті реклами.

Номінація «Реклама і журналістика»

3-тє місце посіла учениця школи № 185 м. Києва Аліна Куриленко, котра здобула 25%-ву знижку в оплаті за навчання в Інституті реклами;

на 2-й сходинці учениця школи № 149 м. Харкова Валерія Діденко, котра здобула 50%-ву знижку в оплаті за навчання в Інституті реклами;

1-е місце  у учениці школи № 2 м. Шепетівки Дарії Свередюк, котра отримала сертифікат на безкоштовне навчання протягом одного року в Інституті реклами.

Номінація «Реклама і журналістика Online»

3-тє місце, грошову винагороду у сумі 5000 гривень та знижку 5 % від оплати всього терміну навчання у МАУП отримала учениця школи № 189 м. Києва Аліна Конєва;

2-е місце, грошову винагороди у сумі 10000 гривень та знижку 10% від оплати всього терміну навчання у МАУП здобула учениця гімназії № 19 м. Києва Надія Дубчак.

Усі учасники, котрі не посіли призові місця, отримали сертифікати на 5% знижку на навчання.  

Ольга Коробій

Поділитися посиланням: