Навчання

Меню

281 «Публічне управління та адміністрування»

Галузь знань: 28 «Публічне управління та адміністрування»

Спеціальність: 281 «Публічне управління та адміністрування»

Знижку 20% на навчання в МАУП абітурієнти можуть отримати під час Днів відкритих дверей. Більше інформації та найближчу дату Дня відкритих дверей шукайте на спеціальному сайті. Або ж вступайте онлайн у будь-який зручний для вас час, і також отримуйте знижку на навчання.

Навчально-науковий інститут управління, економіки та бізнесу

Випускова кафедра – кафедра публічного адміністрування Навчально-наукового інституту управління, економіки та бізнесу.

Мета діяльності - підготовка професійних фахівців для державного управління, органів публічного управління та організацій публічного сектору, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати публічну політику, творчо, ефективно й результативно виконувати управлінські функції та надавати адміністративні послуги, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження соціальної справедливості, демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів, розробляти та впроваджувати технології самостійного прийняття відповідальних управлінських рішень.

Навчання на кафедрі передбачає поглиблену правову, економічну, політологічну, управлінську, соціально-гуманітарну, фахову підготовки та оволодіння аналітичними і дослідницькими вміннями у сфері публічного адміністрування.

Головним у своїй роботі  кафедра вважає:

1) проведення теоретико-методологічних досліджень процесів, що відбуваються в різних сферах публічного адміністрування;

2) аналіз практичних аспектів розвитку та реформування діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні;

3) систематизація підходів до вдосконалення системи публічного адміністрування на основі застосування сучасних інноваційних технологій та ресурсів та ін.

Розвиток кафедри відбувається на основі системного співробітництва з провідними вітчизняними та зарубіжними науковцями, представниками органів державної влади, науковими установами та освітніми закладами, громадськістю.

Науково-педагогічні працівники кафедри спільно з міжнародними науковими установами розробляють проекти з розвитку інноваційних і сучасних технологій в галузі публічного адміністрування.

Кафедра ініціює, організовує та проводить міжнародні та національні наукові конференції, круглі столи, симпозіуми з метою ефективного використання творчого потенціалу її працівників, а також для науково-технічного, соціально-економічного та культурного розвитку галузі публічного адміністрування.

Основний фокус ОПП:  освіта у сфері публічного управління та адміністрування / підготовка висококваліфікованих фахівців як для органів державної влади, спроможних здійснювати професійну діяльність, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм, налагоджувати ефективні комунікації у публічному секторі, так і для органів публічного управління, здатних розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

Акцент освітніх програм: на організацію стратегічного та поточного управління публічною сферою, вміння аналізувати ситуацію, планувати діяльність та впроваджувати інноваційні проекти у державному управлінні в тому числі.

Освітні програми базуються на загальновідомих наукових результатах із врахуванням сьогоднішнього стану публічного управління та адміністрування, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: в органах державної влади, органах місцевого самоврядування; політичних партіях, громадських організаціях, широкому спектрі установ та організацій          публічного сектору (галузі освіти, культури, спорту, туризму, соціальна сфера та ін.)

Викладання та навчання: студентоцентроване навчання, технологія проблемного і диференційованого навчання, технологія інтенсифікації та індивідуалізації навчання, інформаційна технологія, технологія розвивального навчання, кредитно-трансферна система організації навчання, електронне навчання в системі e-learn, самонавчання, навчання на основі досліджень.

Поєднання класичного теоретичного навчання (лекції, семінари, практичні заняття у малих групах, самостійна робота на основі підручників та конспектів, консультації із викладачами, підготовка дипломної роботи) з виконанням практичних завдань з консультування та аналітики, використанням тренінгів, сase stady, дискусій, ігрових ситуацій, тестування, методів польового навчання, брейн-стормінгу (інтелектуальний штурм).

Перелік компетентностей випускника:

- інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;

- загальні компетентності:

  • здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями;
  • здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
  • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;
  • здатність бути критичним і самокритичним;
  • здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
  • здатність працювати в команді;
  • здатність планувати та управляти часом;
  • вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
  • здатність спілкуватися іноземною мовою;
  • навички міжособистісної взаємодії;
  • здатність спілкуватися з представниками інших  професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності);
  • здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких проявів недоброчесності;
  • спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
  • здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів;
  • здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів;
  • здатність забезпечувати дотримання нормативно- правових та морально-етичних норм поведінки;
  • здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ;
  • здатність використовувати систему електронного документообігу;
  • здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій;
  • здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності;
  • здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати;
  • здатність впроваджувати інноваційні технології;
  • здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування;
  • здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування;
  • здатність розробляти та впроваджувати проекти на різних рівнях державного управління та адміністрування;
  • здатність надавати експертну оцінку нормативно- правовим актам на різних рівнях державного управління та адміністрування.

Випускники кафедри мають можливість працювати на керівних посадах в:

  • центральних органах виконавчої, законодавчої, судової влади та їх апаратах;
  • органах місцевого самоврядування;
  • державних колегіальних органах;
  • обласних, районних державних адміністраціях;
  • управліннях, відділах, службах територіальних підрозділів центральних органів державної влади;
  • управліннях, відділах та інших структурних підрозділах органів місцевого самоврядування;
  • на управлінських посадах в установах та організаціях публічного сектору (соціальна, культурна, освітня сфери та ін).

В результаті навчання випускники кафедри здобувають не тільки навички фахівців, які здатні системно аналізувати сучасні тенденції розвитку публічного управління і на цій підставі приймати ефективні управлінські рішення, але й навички оцінки результатів власної діяльності, незалежно від її функціонального характеру та галузевої спрямованості.