Панченко Ольга Вікторівна

Панченко Ольга Вікторівна

доцент кафедри маркетингу

Google Scholar

ORCID ID

Researcher ID

Наукові ступені, вчені звання

Доктор філософії зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», доцент

Публикації

Публікації з 2019-2024 р.

(які  включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection)

  1. Боярко, І., Панченко, О., & Приймак, Н. (2023). OЦІНКА ПРИЙНЯТНИХ ТА ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ В СИСТЕМІ ВАРТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice3(50), 140–150. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4092 (англійською мовою), (Scopus).
  2. Панченко О.В., Ліснічук О.А., Солодовчук Н. Дослідження маркетингової діяльності підприємства. Економічний науково-практичний журнал «Причорноморські економічні студії». 2023 р. №80 С.99-104. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI: https://doi.org/10.32782/bses.80-16 
  3. Панченко О.В. Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2020. №2. С. 7-13. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI: 10.31891/2307-5740-2020-280-2-1 
  4. Girchenko T., Panchenko O. Research on the Practical Aspects of the Providing Efficiency of marketing communications’ bank. Збірник наукових праць «Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики». 2020. №1 (32). С.13-22. (Web of Science, Ulrich’s Periodicals Directory (США), Index Copernicus (Польща), Citefactor Academic Scientific Journals (США), ResearchBib (Японія), Universal Impact Factor (Австралія), Google Scholar, INFOBASE INDEX (Індія), РІНЦ). e-ISSN: 2310-8770, ISSN: 2306-4994. – 0,8 друк. арк. DOI: https://doi.org/10.18371/.v1i32.2861 Особистий внесок автора: Здійснено аналіз оцінки впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності банків – 0,5 друк. арк.
  5. Панченко О. В. Аналіз та умови забезпечення ефективності діяльності банків в Україні. Ефективна економіка. 2019. № 10. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI:10.32702/2307-2105-2019.10.49.
  6. Панченко О.В. Маркетингові комунікації банку в умовах розвитку трансформаційних процесів. Механізми та інструменти регулювання структурних і функціональних трансформацій у фінансовому секторі та стратегія його розбудови: монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. О. І. Барановського. — Київ: ДВНЗ «Університет банківської справи», 2019. Розділ 2, пункт 2.6. С. 179-195

Підвищення кваліфікації

1. Сертифікат про підвищення кваліфікації ПВ №0867 від 01.05.2023 р. «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти». Го “Прогресильні”; 30 год.

2. Сертифікат про підвищення кваліфікації ПФ №0099/2023 від 04.02.2023 р. «Управління публічними фінансами» НУБіП; 60 год.

Київський національний економічний університет (2004 р.), кваліфікація магістр з маркетингу; Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету (2008 р.), кваліфікація «юрист»; аспірантура Університету банківської справи (2020 р.).

Тема дисертації: «Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні» (2021 р.), спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»