
Панченко Ольга Вікторівна
доцент кафедри маркетингу
Наукові ступені, вчені звання
Доктор філософії зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», доцентПубликації
Публікації з 2019-2024 р.
(які включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection)
- Боярко, І., Панченко, О., & Приймак, Н. (2023). OЦІНКА ПРИЙНЯТНИХ ТА ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ В СИСТЕМІ ВАРТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(50), 140–150. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4092 (англійською мовою), (Scopus).
- Панченко О.В., Ліснічук О.А., Солодовчук Н. Дослідження маркетингової діяльності підприємства. Економічний науково-практичний журнал «Причорноморські економічні студії». 2023 р. №80 С.99-104. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI: https://doi.org/10.32782/bses.80-16
- Панченко О.В. Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2020. №2. С. 7-13. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI: 10.31891/2307-5740-2020-280-2-1
- Girchenko T., Panchenko O. Research on the Practical Aspects of the Providing Efficiency of marketing communications’ bank. Збірник наукових праць «Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики». 2020. №1 (32). С.13-22. (Web of Science, Ulrich’s Periodicals Directory (США), Index Copernicus (Польща), Citefactor Academic Scientific Journals (США), ResearchBib (Японія), Universal Impact Factor (Австралія), Google Scholar, INFOBASE INDEX (Індія), РІНЦ). e-ISSN: 2310-8770, ISSN: 2306-4994. – 0,8 друк. арк. DOI: https://doi.org/10.18371/.v1i32.2861 Особистий внесок автора: Здійснено аналіз оцінки впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності банків – 0,5 друк. арк.
- Панченко О. В. Аналіз та умови забезпечення ефективності діяльності банків в Україні. Ефективна економіка. 2019. № 10. (Google Scholar, Index Copernicus) – DOI:10.32702/2307-2105-2019.10.49.
- Панченко О.В. Маркетингові комунікації банку в умовах розвитку трансформаційних процесів. Механізми та інструменти регулювання структурних і функціональних трансформацій у фінансовому секторі та стратегія його розбудови: монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. О. І. Барановського. — Київ: ДВНЗ «Університет банківської справи», 2019. Розділ 2, пункт 2.6. С. 179-195
Підвищення кваліфікації
1. Сертифікат про підвищення кваліфікації ПВ №0867 від 01.05.2023 р. «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти». Го “Прогресильні”; 30 год.
2. Сертифікат про підвищення кваліфікації ПФ №0099/2023 від 04.02.2023 р. «Управління публічними фінансами» НУБіП; 60 год.
Київський національний економічний університет (2004 р.), кваліфікація магістр з маркетингу; Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету (2008 р.), кваліфікація «юрист»; аспірантура Університету банківської справи (2020 р.).
Тема дисертації: «Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні» (2021 р.), спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»