Романова Лідія Василівна

Романова Лідія Василівна

професор кафедри маркетингу

SC Scopus

Google Scholar

ORCID ID

Наукові ступені, вчені звання

Доктор економічних наук, професор

Публикації

Публікації з 2019-2024 р.

(які  включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection)

  1. Романова Л.В. Управління кадровим  потенціалом підприємства як важливий складник внутрішнього маркетингу. Сучасні питання економіки і права: зб. наук. праць. – К.:КиМУ, 2019, - Випуск 1(9).- 261 с. -51-59 с.
  2. Романова Л.В. , Гончаров Ю.В., Могилевская О.Ю., Фещенко Е.Л. Инновационный контекст развития национальной экономики (англ. язык.)//Науковий вісник Національного гірничого університету,2019 р. №2.,с 137-145.(скопус)
  3. Романова Л.В. Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст/ Стратегічний маркетинг: навчальний посібник/ за ред. Ларіної Я.С. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. – 344-361 с.
  4. Romanova L., Mohylevska O. Social marketing — sustainable development practices,р.122 – 127. - European business-practices of corporate social responsibility: саse study [Electronic resource] / Edited by professor L. Petrashko, associate professor O. Martyniuk. — Kyiv: KNEU, 2019. — 224, [4] p. ISBN 978-966-926-294-3
  5. Mohylevska О. Yu., Romanova L.V., Zalizniuk V.P., Коvalenko N.V., Demydiuk S.M.  Marketing mechanisms for improving the efficiency of industrial enterprises //  Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020, (1):165-170 https://doi.org / 10.33271/nvngu/2020-1/165
  6. Романова Л.В., Коломієць О.Ф., Могилевська О.Ю. Сучасні підходи до формування комплексу просування телекомунікаційних послуг // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» №43- 2020 – С.256-262.
  7. Романова Л.В., Золотарьова В.І. Маркетингова діяльність підприємств рекламної сфери: монографія/ Л. В. Романова, В.І. Золотарьова. – Київ: МАУП, 2021. -217c.
  8. Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Дацій О.І.Концепція формування маркетингової системи як фактору стійкого розвитку промислових підприємств – Кол. моногр. К. КиМУ, 2021 – 462с.
  9. Романова Л.В. Маркетингове управління як стратегічна інноваційна складова сучасного розвитку підприємництва на промислових підприємствах// Наукові праці МАУП. Економічні науки.- К.: Гельветика, 2021.- Вип. 1 (60). - С.50-56.
  10. Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Слободяник А.М. Проблеми формування людського капіталу в системі управління персоналом на промислових підприємствах машинобудівного комплексу України / PROBLEMS OF FORMING OF HUMAN CAPITAL IN SYSTEM MANAGEMENT BY PERSONNEL AT INDUSTRIAL ENTERPRISES OF UKRAINE MACHINE-BUILDING COMPLEX // Економіка та суспільство, ТОВ «ВД «Гельветика». Одеса. №28. 2021. DOI: 10.32782/2524-0072/2021-28-31 (категорія Б)  URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/512 
  11. Слободяник А.М., Могилевська О.Ю., Романова Л.В. Торгівля індексами на ринку капіталів: ефективний засіб залучення спекулятивного капіталу/ TRADING IN CAPITAL MARKET INDICES: AN EFFECTIVE MEANS OF ATTRACTING SPECULATIVE CAPITAL / / Електронний журнал «Ефективна економіка». Київ. № 8. 2021. (категорія Б)
  12. Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління.  – Безчасний О.У., Шостаківська А.В., Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління. Економіка і управління. Київ. ЄУ. 2021. №1. С.49-57 (категорія Б)  DOI: 10.36919/2312-7812.1.2021.49
  13. Slobodianyk A., Abuselidze G., Buriak R., Muzychenko A., Momot O., Romanova L. Stock Trading Indices: a Mechanism for Attracting Speculative Capital. In: Beskopylny A., Shamtsyan M. (eds). XIV International Scientific Conference “INTERAGROMASH 2021".pp 897–905. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 246. Springer, Cham. 2022. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-81619-3_100 https://www.springerprofessional.de/en/stock-trading-indices-a-mechanism-for-attracting-speculative-cap/19814558
  14. Слободяник АМ., Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Салькова І.Ю. Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник. Київ. КиМУ, 2022. 228 с.
  15. Романова Л.В. Методологічні засади формування маркетингу територій - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.40 -46.
  16. Романова Л. В., Семчук Д. В. Тенденції розвитку ринку поліграфічної продукції України Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., С.10 -13.
  17. Романова Л.В., Дідухович А.М. Ринок систем безпеки в Україні та світі. Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.30 -33.
  18. Романова Л.В., Мазур Ю.В., Бережинський Д. В. Тенденції розвитку ринку курячого м’яса в Україні  - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.33 -36.
  19. O Mohylevska, O Sanchenko, A Slobodianyk, G Abuselidze ,L Romanova and A Filipovski Marketing component of green technologies energy efficiency at traditional and renewable energy facilities/ IOP Conference Series. Earth and Environmental Science;Bristol Том 1126, Изд. 1,  (Jan 2023): 012020. DOI:10.1088/1755-1315/1126/1/012020
  20. 20.   Романова, Л. В., and Д. В. Бережинський. "МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД." Київський економічний науковий журнал 1 (2023): 69-75.
  21. 21.  Alex Khang, Semenets-Orlova Inna, Klochko Alla, Shchokin Rostyslav, Mykola Rudenko, Romanova Lidia, Bratchykova Kristina Management Model 6.0 and SWOT Analysis for the Market Share of Product in the Global Market/Data- Driven Modelling and Predictive Analytics in Business and Finance: Concepts, Designs, Technologies, and Applications,May 2024 с.294–313  https://doi.org/10.1201/9781032618845
  22. 22.  L. Romanova, K. Bratchykova, S. Pavlovskyi, G. Abuselidze, A. Berher, O. Mohylevska, Ye. Hrihierman Marketing strategies of the enterprise in the market of building structures in the period of recovery of Ukraine // The AI Revolution: Driving business innovation and research. – 2024. – Vol. 524. – Pp. 1–14. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54379-1_1

Підвищення кваліфікації

1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/003885-19 від 30.10.2019 р. «Трансформація бізнес-трендів в умовах діджеталізації». ВНЗ «МАУП»; 210 год.

2. Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти»№128-К від 27.05.2019

3. Європейські бізнес-практики КСВ №553110-ЕРР-1-2014-1-UA-EPPYMO-MODULE від 22.09.2014 виданий КНЕУ 01.06.2017 р

4. Підвищення кваліфікації (ПК №000117-21) з 01.листопада 2021 року по 17 грудня 2021 року за програмою «Управління освітніми інноваціями та проектами»

5. Сертифікат участі в осінній школі «Transfer of Technologies and Innovations: European and Ukrainian Experiences» на 30 год. 3-10 листопада 2021р. rasmus+ Project «Academic Response to Hybrid Threats» WARN 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP

The school covered a total number of 30 hours

6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/006557-24 від 19.01.2024 р. «Маркетинг». ПрАТ «ВНЗ «МАУП»; 180 год.

Діяльність у спеціалізованих установах

  1. Член спеціалізованої вченої ради Д.26.063.01  у ПВНЗ «Європейський університет».
  2. Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д.26.142.03 у ПрАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»
  3. Член Ради МАУП
  4. Опонент дисертаційної роботи Сахна А. А. на тему «Мотивація економічної діяльності машинобудівних підприємств: теорія, методологія і практика» (2018 р.)
  5. Опонент дисертаційної роботи Могилевської Ольги Юріївни на тему «Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств: Теорія, методологія, практика»(2021р.)
  6. Офіційний  опонент на дисертаційну роботу Харчук Тетяни Валеріївни
    на тему: «Формування конкурентоспроможності підприємств у системі економічного управління», поданої на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).Київ. Європейський університет. 2021.
  7. Офіційнай опонент на дисертацію Ільїної Оксани Анатоліївни «Ефективність управління кадровим потенціалом на підприємствах водного транспорту», поданої до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Київ, МАУП. 2019
  8. Член редколегії журналів (категорія Б):
    1.Економіка і управління. Київ.ЄУ
    2. Київський економічний науковий журнал .
    3. Науковий журнал “Розвиток міста”.

Кримський сільськогосподарський інститут ім. М.І.Калініна, 1970 р., «Економіка і організація сільського господарства», вчений агроном-економіст.

 

Кандидат економічних наук ( диплом ЭК №013940 від 26.01.1983 р.)

 

Атестат доцента (02ДЦ №000577 від 19 лютого 2004 р.)

 

Доктор економічних наук (диплом ДД №000262 від 25 червня 1998 р.)

 

Атестат професора (02ПР №003701 від 19 жовтня 2005 р.)