
Романова Лідія Василівна
професор кафедри маркетингу
Наукові ступені, вчені звання
Доктор економічних наук, професорПубликації
Публікації з 2019-2024 р.
(які включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection)
- Романова Л.В. Управління кадровим потенціалом підприємства як важливий складник внутрішнього маркетингу. Сучасні питання економіки і права: зб. наук. праць. – К.:КиМУ, 2019, - Випуск 1(9).- 261 с. -51-59 с.
- Романова Л.В. , Гончаров Ю.В., Могилевская О.Ю., Фещенко Е.Л. Инновационный контекст развития национальной экономики (англ. язык.)//Науковий вісник Національного гірничого університету,2019 р. №2.,с 137-145.(скопус)
- Романова Л.В. Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст/ Стратегічний маркетинг: навчальний посібник/ за ред. Ларіної Я.С. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. – 344-361 с.
- Romanova L., Mohylevska O. Social marketing — sustainable development practices,р.122 – 127. - European business-practices of corporate social responsibility: саse study [Electronic resource] / Edited by professor L. Petrashko, associate professor O. Martyniuk. — Kyiv: KNEU, 2019. — 224, [4] p. ISBN 978-966-926-294-3
- Mohylevska О. Yu., Romanova L.V., Zalizniuk V.P., Коvalenko N.V., Demydiuk S.M. Marketing mechanisms for improving the efficiency of industrial enterprises // Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020, (1):165-170 https://doi.org / 10.33271/nvngu/2020-1/165
- Романова Л.В., Коломієць О.Ф., Могилевська О.Ю. Сучасні підходи до формування комплексу просування телекомунікаційних послуг // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» №43- 2020 – С.256-262.
- Романова Л.В., Золотарьова В.І. Маркетингова діяльність підприємств рекламної сфери: монографія/ Л. В. Романова, В.І. Золотарьова. – Київ: МАУП, 2021. -217c.
- Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Дацій О.І.Концепція формування маркетингової системи як фактору стійкого розвитку промислових підприємств – Кол. моногр. К. КиМУ, 2021 – 462с.
- Романова Л.В. Маркетингове управління як стратегічна інноваційна складова сучасного розвитку підприємництва на промислових підприємствах// Наукові праці МАУП. Економічні науки.- К.: Гельветика, 2021.- Вип. 1 (60). - С.50-56.
- Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Слободяник А.М. Проблеми формування людського капіталу в системі управління персоналом на промислових підприємствах машинобудівного комплексу України / PROBLEMS OF FORMING OF HUMAN CAPITAL IN SYSTEM MANAGEMENT BY PERSONNEL AT INDUSTRIAL ENTERPRISES OF UKRAINE MACHINE-BUILDING COMPLEX // Економіка та суспільство, ТОВ «ВД «Гельветика». Одеса. №28. 2021. DOI: 10.32782/2524-0072/2021-28-31 (категорія Б) URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/512
- Слободяник А.М., Могилевська О.Ю., Романова Л.В. Торгівля індексами на ринку капіталів: ефективний засіб залучення спекулятивного капіталу/ TRADING IN CAPITAL MARKET INDICES: AN EFFECTIVE MEANS OF ATTRACTING SPECULATIVE CAPITAL / / Електронний журнал «Ефективна економіка». Київ. № 8. 2021. (категорія Б)
- Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління. – Безчасний О.У., Шостаківська А.В., Романова Л.В., Особливості організаційно-комунікаційного забезпечення антисипативного управління. Економіка і управління. Київ. ЄУ. 2021. №1. С.49-57 (категорія Б) DOI: 10.36919/2312-7812.1.2021.49
- Slobodianyk A., Abuselidze G., Buriak R., Muzychenko A., Momot O., Romanova L. Stock Trading Indices: a Mechanism for Attracting Speculative Capital. In: Beskopylny A., Shamtsyan M. (eds). XIV International Scientific Conference “INTERAGROMASH 2021".pp 897–905. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 246. Springer, Cham. 2022. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-81619-3_100 https://www.springerprofessional.de/en/stock-trading-indices-a-mechanism-for-attracting-speculative-cap/19814558
- Слободяник АМ., Могилевська О.Ю., Романова Л.В., Салькова І.Ю. Digital-маркетинг: теорія і практика: навчальний посібник. Київ. КиМУ, 2022. 228 с.
- Романова Л.В. Методологічні засади формування маркетингу територій - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.40 -46.
- Романова Л. В., Семчук Д. В. Тенденції розвитку ринку поліграфічної продукції України Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., С.10 -13.
- Романова Л.В., Дідухович А.М. Ринок систем безпеки в Україні та світі. Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.30 -33.
- Романова Л.В., Мазур Ю.В., Бережинський Д. В. Тенденції розвитку ринку курячого м’яса в Україні - Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу”: збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: І. А.Семенець-Орлова (гол. ред.), І. І.Каліна (заст. гол. ред), Ю. В. Мазур (упоряд. і відп. ред.) та ін. Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с., СС.33 -36.
- O Mohylevska, O Sanchenko, A Slobodianyk, G Abuselidze ,L Romanova and A Filipovski Marketing component of green technologies energy efficiency at traditional and renewable energy facilities/ IOP Conference Series. Earth and Environmental Science;Bristol Том 1126, Изд. 1, (Jan 2023): 012020. DOI:10.1088/1755-1315/1126/1/012020
- 20. Романова, Л. В., and Д. В. Бережинський. "МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД." Київський економічний науковий журнал 1 (2023): 69-75.
- 21. Alex Khang, Semenets-Orlova Inna, Klochko Alla, Shchokin Rostyslav, Mykola Rudenko, Romanova Lidia, Bratchykova Kristina Management Model 6.0 and SWOT Analysis for the Market Share of Product in the Global Market/Data- Driven Modelling and Predictive Analytics in Business and Finance: Concepts, Designs, Technologies, and Applications,May 2024 с.294–313 https://doi.org/10.1201/9781032618845
- 22. L. Romanova, K. Bratchykova, S. Pavlovskyi, G. Abuselidze, A. Berher, O. Mohylevska, Ye. Hrihierman Marketing strategies of the enterprise in the market of building structures in the period of recovery of Ukraine // The AI Revolution: Driving business innovation and research. – 2024. – Vol. 524. – Pp. 1–14. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54379-1_1
Підвищення кваліфікації
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/003885-19 від 30.10.2019 р. «Трансформація бізнес-трендів в умовах діджеталізації». ВНЗ «МАУП»; 210 год.
2. Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти»№128-К від 27.05.2019
3. Європейські бізнес-практики КСВ №553110-ЕРР-1-2014-1-UA-EPPYMO-MODULE від 22.09.2014 виданий КНЕУ 01.06.2017 р
4. Підвищення кваліфікації (ПК №000117-21) з 01.листопада 2021 року по 17 грудня 2021 року за програмою «Управління освітніми інноваціями та проектами»
5. Сертифікат участі в осінній школі «Transfer of Technologies and Innovations: European and Ukrainian Experiences» на 30 год. 3-10 листопада 2021р. rasmus+ Project «Academic Response to Hybrid Threats» WARN 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP
The school covered a total number of 30 hours
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №00127522/006557-24 від 19.01.2024 р. «Маркетинг». ПрАТ «ВНЗ «МАУП»; 180 год.
Діяльність у спеціалізованих установах
- Член спеціалізованої вченої ради Д.26.063.01 у ПВНЗ «Європейський університет».
- Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д.26.142.03 у ПрАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»
- Член Ради МАУП
- Опонент дисертаційної роботи Сахна А. А. на тему «Мотивація економічної діяльності машинобудівних підприємств: теорія, методологія і практика» (2018 р.)
- Опонент дисертаційної роботи Могилевської Ольги Юріївни на тему «Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств: Теорія, методологія, практика»(2021р.)
- Офіційний опонент на дисертаційну роботу Харчук Тетяни Валеріївни
на тему: «Формування конкурентоспроможності підприємств у системі економічного управління», поданої на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).Київ. Європейський університет. 2021. - Офіційнай опонент на дисертацію Ільїної Оксани Анатоліївни «Ефективність управління кадровим потенціалом на підприємствах водного транспорту», поданої до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Київ, МАУП. 2019
- Член редколегії журналів (категорія Б):
1.Економіка і управління. Київ.ЄУ
2. Київський економічний науковий журнал .
3. Науковий журнал “Розвиток міста”.
Кримський сільськогосподарський інститут ім. М.І.Калініна, 1970 р., «Економіка і організація сільського господарства», вчений агроном-економіст.
Кандидат економічних наук ( диплом ЭК №013940 від 26.01.1983 р.)
Атестат доцента (02ДЦ №000577 від 19 лютого 2004 р.)
Доктор економічних наук (диплом ДД №000262 від 25 червня 1998 р.)
Атестат професора (02ПР №003701 від 19 жовтня 2005 р.)