Коняєва Лілія Дмитрівна
кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології
ОСВІТА ТА КАР’ЄРА
Закінчила Український державний університет фізичного виховання і спорту (м. Київ) (1996), Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ) (1999), аспірантуру стаціонарної форми навчання (кафедра психології та педагогіки) при Національному університеті фізичного виховання і спорту України (м.Київ) (2002), науковий кореспондент лабораторії соціальної психології Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (2003 – 2008).
У 2008 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності” за спеціальністю – 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи та здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук.
Доцент кафедри психології (2009).
Викладає дисципліни: «Історія психології», «Загальна психологія».
Пріоритетні наукові інтереси: соціальна психологія, загальна психологія, психологія спорту.
Має 7-річний досвід роботи науковим співробітником в лабораторії психофізіологічної діагностики у Державному науково-дослідному інституті фізичної культури і спорту (м.Київ).
Автор понад 50-ти наукових і навчально-методичних праць.
ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ
1. Коняєва Л.Д. Духовно-моральні аспекти професійної соціалізації студентів-психологів // Психологія і особистість. - №1(19). 2021. - С. 196-212. (Фахове видання з психології. Наказ МОН України № 409 від 17.03.2020) DOI:https://doi. org/10.33989/2226- 4078.2021.1.227233
2. Коняєва Л.Д. Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни “Історія психології” (для бакалаврів). — К.: МАУП, 2018. – 37 с.
3. Коняєва Л.Д., Тестерєва О.О. Особливості творчих здібностей молодших школярів // Актуальні проблеми психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Костюка. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2015. – Т. 27. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 217–228.
2. Коняєва Л.Д. Становлення професійної ідентичності студентів в процесі соціалізації у вищому навчальному закладі // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.: сер.: Психологія. Педагогіка. Соціальна робота. – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, ВПЦ «Київський університет», 2013. – вип.6. – С.15–19.
3. Коняєва Л.Д., Романько Н.А. Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку // Проблеми сучасної психології: Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип.14. – Кам’янець- Подільський: Аксіома. – 2011. – С. 370–381.
Підвищення кваліфікації
1. Підвищення професійної кваліфікації у Міжрегіональній Академії управління персоналом, в межах програми «Психологія» (6-17 листопада 2017 року) (90 годин, Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК№00127522/001910-17 від 17.11.2017).
2. Підвищення професійної кваліфікації у Школі професійного розвитку викладача МАУП (онлайн-тренінги) (30 березня 2021 року та 6 квітня 2021 року) (6 годин, Сертифікат № 0304/44).
Відзнаки:
- Грамота Міжрегіональної Академії управління персоналом за вагомий особистий внесок у розвиток Академії, високий професіоналізм, сумлінну працю та з нагоди Дня знань (2015).
- Грамота Міжрегіональної Академії управління персоналом за наукове керівництво студента-переможця ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі педагогічна та вікова психологія (26 березня 2014 року).
- Подяка Переяслав-Хмельницького Державного педагогічного Університету імені Григорія Сковороди за якісне керівництво студентською науковою роботою та формування наукового потенціалу сучасної молоді у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі педагогічна та вікова психологія (20-21 березня 2014 року).