Навчальна лабораторія «Медіацентр кафедри журналістики»

Медіацентр кафедри журналістики створений в 2016 році для  тренування навичок журналістської,  редакторської роботи. Здобувачі вищої освіти мають змогу вивчати й опрацьовувати зібраний матеріал, представляти свої доробки.

Мета діяльності медіа центру – надати студентам усіх курсів кафедри журналістики якомога ширші можливості практичного відпрацювання фахових навичок.

Основі напрями діяльності

Медіацентр – це платформа для якісного впровадження отриманих студентами знань на практиці.  У спеціально обладнаній мультимедійній аудиторії знаходиться студія для запису аудіо й відео, редагування і монтажу.

Медіацентр – це місце, де народжується творчі ідеї та студентські журналістські й видавничі проєкти, випуски телевізійних новин, також аудіоподкасти, мультимедійні матеріали.  Також проводяться навчальні тренінги, презентації, майстер класи.

У медіацентрі проводять навчальні заняття для студентів бакалавру та магістратури спеціальності «Журналістика», зокрема лекції, практичні та консультації з таких дисциплін: «Крос-медійна журналістика», «Аналітична журналістика», «Тележурналістика», «Радіожурналістика», «Фотожурналістика», «Соціальні мережі», «Креалізовані тексти», «Газетно-журнальне виробництво», «Компютерний практикум: верстка, макетування, монтаж, створення сайтів, вебдизайн», «Практикум із  журналістської майстерності» та ін.

Відповідно до навчального плану підготовки фахівців спеціальності Журналістика пропонується  під час відпрацювання  навичок сконцентруватись на наступних напрямах роботи:

1 курс – «Самопрезентація». Відпрацювання навичок створення, підтримання та просування власного іміджу, власних проектів та ідей.

2 курс – «Інтерв’ю». Відпрацювання навичок знаходження цікавих співбесідників, організації зустрічей, спілкування, формування питань та отримання потрібної інформації від людини.

3 курс – «Актуальний репортаж». Відпрацювання навичок  пошуку актуальних та цікавих тем, збирання, аналізу та відбору інформації.

4 курс – «Власне бачення». Відпрацювання навичок формування власної думки, донесення власної позиції та переконання опонентів.

Крім того, усі студенти матимуть змогу спробувати себе в таких навичках практичної роботи як створення соціальної реклами, організація прес-конференцій чи іншого піар-заходу.