Бакалаврат або магістратура
Набір на навчання у бакалавраті та магістратурі здійснюється двічі на рік до початку академічних семестрів (до 1 листопада та до 1 березня).
Навчання здійснюється очно/заочно за акредитованими спеціальностями.
Прийом іноземців на навчання проводиться очно та/або дистанційно.
Брати участь у дистанційному прийомі можуть іноземці, які отримали запрошення на навчання, зареєстроване в Автоматизованій системі «Електронний журнал» уповноваженого Міністерством освіти i науки України державного підприємства, отримали комплекс послуг з інформаційної та консультаційної підтримки, а також отримали візу для в'їзду в Україну (крім громадян країн безвізового в'їзду) з метою навчання aбo здійснили процедуру легалізації документів про освіту в країні ïx видачі; здійснили легалізацію в Міністерстві закордонних справ (M3C) країни, яка видала документ про освіту; здійснили легалізацію в консульському відділі дипломатичної установи України за кордоном (консульська легалізація aбo апостиль).
Термін навчання залежить від форми навчання (очна/заочна), базової освіти абітурієнта:
– до рівня бакалавр очної форми – термін навчання 4 роки;
– до рівня бакалавр заочної форми – термін навчання від 4 до 4,6 років;
– до рівня магістр очної форми залежно від обраної спеціальності – термін навчання від 1 року 6 місяців до 2 років;
– до рівня магістр заочної форми залежно від обраної спеціальності – термін навчання від 1 року 6 місяців до 2 років.
Вступ до Академії на очну/заочну форму (бакалаврат/магістратура) навчання включає в себе наступні етапи:
Для вступу на навчання до українського закладу освіти ви маєте створити електронний кабінет вступника (за посиланням https://apply.studyinukraine.gov.ua/home) у Єдиній міжвідомчій інформаційній системі України для іноземців та осіб без громадянства, які бажають навчатися у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти України. (Інструкція)
Це простий і зручний спосіб офіційної комунікації з різними закладами освіти, в яких ви хочете навчатися.
Електронний кабінет вступника призначений для:
- подання електронної заяви для формування електронного запрошення та електронних копій документів для вступу на навчання (стажування) до закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти;
- отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти опису освітньої пропозиції;
- надсилання відповіді на опис освітньої пропозиції;
- отримання електронних запрошень, повідомлень (зокрема, щодо необхідності оформлення візи, визнання документа про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти, отримання посвідки на тимчасове проживання, непогодження запрошення або відмови в оформленні візи);
- надсилання інформації про дату та час прибуття, номер рейсу/транспортного засобу, місце прибуття;
- подання у випадках, передбачених законодавством, додаткових документів, необхідних компетентним органам для проведення перевірочних заходів та прийняття рішення про погодження електронного запрошення або відмову в погодженні;
- подання документа про здобутий іноземцем за кордоном ступінь (рівень) освіти, необхідний для вступу до закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти;
- повідомлення іноземцю про перелік документів, які необхідно подати для оформлення посвідки на тимчасове проживання;
- отримання інформації про рішення, прийняте за заявою про оформлення посвідки на тимчасове проживання.
- отримання висновку про результати валідації документа про здобутий іноземцем за кордоном ступінь (рівень) освіти.
Для того, щоб зареєструвати електронний кабінет вступника – скористайтеся кнопкою «Зареєструватися». Для реєстрації кабінету ви маєте вказати вашу електронну пошту, на яку прийде підтвердження про реєстрацію та інструкція з подальшими кроками.
Потім в електронному кабінеті ви формуєте заяву для формування електронного запрошення до обраного університету.
До заяви для формування електронного запрошення у своєму електронному кабінеті ви додаєте цифрові копії таких документів:
- документа про здобутий ступінь (рівень) освіти, на основі якого здійснюється вступ, і додатка до нього (у разі, якщо наявність додатка передбачена законодавством країни походження документа);
- академічної довідки, виданої закладом освіти (у разі переведення або поновлення на навчання починаючи з другого курсу);
- паспортного документа;
- кольоровий відцифрований образ обличчя.
Усі документи повинні бути завантажені у форматі PDF або у форматі зображення JPG.
Зверніть увагу, якщо Вам необхідно подати більше, як 3 документа, обʼєднуйте по кілька документів у один файл у форматі .pdf (до прикладу – документ про освіту і додаток до нього).
Кількість заяв для формування електронного запрошення не може перевищувати 20 заяв.
Заява для формування електронного запрошення відправляється до закладу освіти автоматично після оплати. Вартість подання кожної заяви 3100 гривень.