Психологічна служба
Психологічна служба забезпечує психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу та реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти і всіх працівників інституту з аспекту збереження психічного здоров’я.
У своїй діяльності психологічна служба МАУП керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Положенням про психологічну службу у системі освіти України, статутом Академії.
Метою діяльності психологічної служби є забезпечення своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їхньої поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей; сприяння створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти, соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завдання Психологічної служби:
- повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу;
- підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, гуманізація стосунків у колективах здобувачів і науково-педагогічних працівників, допомога у пошуку шляхів розв’язання психологічних проблем;
- участь у забезпеченні адаптивного і комфортного освітнього простору для здобувачів вищої освіти, здійснення психолого-педагогічної підтримки їх становлення і розвитку;
- надання доступних і якісних послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження і зміцнення психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу;
- сприяння повноцінному особистісному розвиткові здобувачів та створення належних психологічних умов для формування у них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку.
Принципи діяльності Психологічної служби:
- пріоритетності загальнолюдських духовних цінностей;
- соціальної детермінованості;
- доступності;
- гуманістичної спрямованості;
- гнучкості;
- науковості й компетентності;
- інформаційної достатності;
- зворотнього зв’язку;
- єдності психодіагностики та психокорекції;
- діалогічної взаємодії між клієнтом та психологом;
- особистісно-орієнтованого підходу;
- конфіденційності;
- ділової ініціативи;
- безперервності фахового вдосконалення;
- незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій.
Видами роботи Психологічної служби є:
- психологічне консультування;
- психодіагностика;
- психопрофілактика;
- психокорекція;
- психологічна просвіта;
- організаційно-методична робота.
Навчально-наукові лабораторії: